- isn = "00131784"
- Artículo:
Study Groups, Action Research Teams, and Vertical Learning Teams Can Lead to School Reform
- Autor:
Linda Lambert
- Página:
37
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573177
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Author Looks At How Leaders Overcome Obstacles and Forge Forward In the Face of Difficulties
- Autor:
Carl D. Glickman
- Página:
41
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573178
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Contributions of Central Office Leaders Show Up Everywhere
- Autor:
Kathleen F. Grove
- Página:
45
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573179
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
For This Report Sponsored By The Rockefeller Foundation, the Authors Analyze why Funding Disparities Exist and Whether Such Inequities Affect Achievement
- Autor:
Bruce J. Biddle
David C. Berliner
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573180
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Improving teaching and learning is an increasingly complex act
- Autor:
Deborah King
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1573181
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo