- isn = "00131784"
- Artículo:
Shaping Global Classrooms
- Autor:
Nancy A. Bacon
Gerrit A. Kischner
- Resumen:
To Develop Students' Global Perspectives Look Beyond Textbooks and Draw on Buddy Programs, Visitor Exchanges Community Partnerships
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1573197
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond Food, Festivals, and Flags
- Autor:
Martin Skelton
Andrew Wigford
Pam Harper
Graham Reeves
- Resumen:
The International Primary Curriculum Delineates Standards for International Mindedness
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1573198
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Becoming International
- Autor:
Niki Singh
- Resumen:
A Framework Developed In International Schools Focuses on Helping Students Become Knowledgeable, Principled Thinkers and Communicators
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1573199
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two-Way Immersion: A Key to Global Awareness
- Autor:
Elizabeth R. Howard
- Resumen:
Bilingual Classes Foster A Deep Awareness of Linguistic and Cultural Diversity
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1573200
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring World Cultures in Math Class
- Autor:
Claudia Zaslavsky
- Resumen:
How Did the Inca Add and Subtract? Why Were Round Houses Popular In Some African Societies? Answering Such Questions Increases Student Interest In Learning
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1573201
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo