1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Shaping Global Classrooms

Autor:

Nancy A. Bacon

Gerrit A. Kischner

Resumen:

To Develop Students' Global Perspectives Look Beyond Textbooks and Draw on Buddy Programs, Visitor Exchanges Community Partnerships

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1573197
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Beyond Food, Festivals, and Flags

Autor:

Martin Skelton

Andrew Wigford

Pam Harper

Graham Reeves

Resumen:

The International Primary Curriculum Delineates Standards for International Mindedness

Página:

52

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1573198
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Becoming International

Autor:

Niki Singh

Resumen:

A Framework Developed In International Schools Focuses on Helping Students Become Knowledgeable, Principled Thinkers and Communicators

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1573199
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Two-Way Immersion: A Key to Global Awareness

Autor:

Elizabeth R. Howard

Resumen:

Bilingual Classes Foster A Deep Awareness of Linguistic and Cultural Diversity

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1573200
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring World Cultures in Math Class

Autor:

Claudia Zaslavsky

Resumen:

How Did the Inca Add and Subtract? Why Were Round Houses Popular In Some African Societies? Answering Such Questions Increases Student Interest In Learning

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1573201
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo