- isn = "00131784"
- Artículo:
Teaching Reading in Mathematics and Science
- Autor:
Mary Lee Barton
Clare Heidema
Deborah Jordan
- Resumen:
Science and Math Texts Often Present Special Difficulties for Students
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1573212
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Culture of Literacy in Science
- Autor:
Donna Hooker Topping
Roberta Ann McManus
- Resumen:
A Roomful of Articles And Books and a Teacher Who Is an Avid Reader Entice Middle Schoolers to Read and Enjoy Science
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1573213
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Making Reading Relevant for Adolescents
- Autor:
Thomas W. Bean
- Resumen:
To Stem Teens' Declining Interest In Reading, Start Book Clubs, Build a Class Library, and Compare Contemporary Fiction With Classics
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1573214
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Internet Reader
- Autor:
Jim Burke
- Resumen:
Internet Reading Can Turn Reluctant Readers into Browsers, In The Best Possible Sense
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1573215
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Questioning the Author: Making Sense of Social Studies
- Autor:
Isabel L. Beck
Margaret G. McKeown
- Resumen:
This Instructional Approach Shows Students How to Ferret Meaning From Dense and Obscure Prose
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-11.txt
- Documento número 1573216
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
- Enlace directo