1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Teaching Reading in Mathematics and Science

Autor:

Mary Lee Barton

Clare Heidema

Deborah Jordan

Resumen:

Science and Math Texts Often Present Special Difficulties for Students

Página:

24

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-11.txt

  • Documento número 1573212
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Culture of Literacy in Science

Autor:

Donna Hooker Topping

Roberta Ann McManus

Resumen:

A Roomful of Articles And Books and a Teacher Who Is an Avid Reader Entice Middle Schoolers to Read and Enjoy Science

Página:

30

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-11.txt

  • Documento número 1573213
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Making Reading Relevant for Adolescents

Autor:

Thomas W. Bean

Resumen:

To Stem Teens' Declining Interest In Reading, Start Book Clubs, Build a Class Library, and Compare Contemporary Fiction With Classics

Página:

34

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-11.txt

  • Documento número 1573214
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Internet Reader

Autor:

Jim Burke

Resumen:

Internet Reading Can Turn Reluctant Readers into Browsers, In The Best Possible Sense

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-11.txt

  • Documento número 1573215
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Questioning the Author: Making Sense of Social Studies

Autor:

Isabel L. Beck

Margaret G. McKeown

Resumen:

This Instructional Approach Shows Students How to Ferret Meaning From Dense and Obscure Prose

Página:

44

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-11.txt

  • Documento número 1573216
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:33 a. m.
  • Enlace directo