- importsource = "00219584-2015-08.txt"
- Artículo:
Lattice Entertain You: Paper Modeling of the 14 Bravais Lattices on YouTube
- Autor:
"Lawrence T. Sein, Jr."
Sarajane E. Sein
- Página:
1419
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250082
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching Molecular Symmetry of Dihedral Point Groups by Drawing Useful 2D Projections
- Autor:
Lan Chen
Hongwei Sun
Chengming Lai
- Página:
1422
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250083
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Investigation of the Regioselectivity of Alkene Hydrations for the Undergraduate Organic Laboratory
- Autor:
Katherine A. Bichler
Scott G. Van Ornum
Margaret C. Franz
- Página:
1426
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250084
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Correction to Walsh Diagrams: Molecular Orbital and Structure Computational Chemistry Exercise for Physical Chemistry
- Autor:
Carrie S. Miller
Mark Ellison
- Página:
1429
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 250085
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:02 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Modeling Instruction: A Learning Progression That Makes High School Chemistry More Coherent to Students
- Autor:
Deanna M. Cullen
- Página:
1269
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
92
- Número:
8
- Periodo:
Agosto 2015
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2015-08.txt
- Documento número 1142671
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:43 a. m.
- Enlace directo