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Artículo:

Sensation Seeking, the Activation Model, and Mass Media Health Campaigns: Current Findings and Future Directions for Cancer Communication 

Autor:

Michael T. Stephenson

Brian G. Southwell

Página:

S38

Publicación:

Journal of Communication

Volúmen:

56

Número:

Suplemento

Periodo:

August 2006

ISSN:

00219916

SrcID:

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  • Documento número 1143710
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Artículo:

Using the Limited Capacity Model of Motivated Mediated Message Processing to Design Effective Cancer Communication Messages 

Autor:

Annie Lang

Página:

S57

Publicación:

Journal of Communication

Volúmen:

56

Número:

Suplemento

Periodo:

August 2006

ISSN:

00219916

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  • Documento número 1143711
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Artículo:

Fundamental Processes Leading to Attitude Change: Implications for Cancer Prevention Communications 

Autor:

Pablo Briñol

Richard E. Petty

Página:

S81

Publicación:

Journal of Communication

Volúmen:

56

Número:

Suplemento

Periodo:

August 2006

ISSN:

00219916

SrcID:

00219916-2006-supl.txt

  • Documento número 1143712
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Artículo:

Persuasion According to the Unimodel: Implications for Cancer Communication 

Autor:

Arie W. Kruglanski

Xiaoyan Chen

Antonio Pierro

Lucia Mannetti

Hans-Peter Erb

Scott Spiegel

Página:

S105

Publicación:

Journal of Communication

Volúmen:

56

Número:

Suplemento

Periodo:

August 2006

ISSN:

00219916

SrcID:

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  • Documento número 1143713
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Artículo:

The Persuasive Influence of Emotion in Cancer Prevention and Detection Messages 

Autor:

James Price Dillard

Robin L. Nabi

Página:

S123

Publicación:

Journal of Communication

Volúmen:

56

Número:

Suplemento

Periodo:

August 2006

ISSN:

00219916

SrcID:

00219916-2006-supl.txt

  • Documento número 1143714
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