- importsource = "03601315-2008-01.txt"
- Artículo:
Typology of teacher perception toward distance education issues – A study of college information department teachers in Taiwan
- Autor:
Yu-Hui Tao
Chu-Chen Rosa Yeh
- Página:
23
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823075
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A study of building a resource-based learning environment with the inquiry learning approach: Knowledge of family trees
- Autor:
Siu Cheung Kong
Wing Mui Winnie So
- Página:
37
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823076
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Construction of an online learning system for decimal numbers through the use of cognitive conflict strategy
- Autor:
Tzu-Hua Huang
Yuan-Chen Liu
Chia-Ya Shiu
- Página:
61
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823077
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ubiquitous learning website: Scaffold learners by mobile devices with information-aware techniques
- Autor:
G.D. Chen
C.K. Chang
C.Y. Wang
- Página:
77
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823078
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Students working for students on programming courses
- Autor:
Dimitrios Kalles
- Página:
91
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
50
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2008
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2008-01.txt
- Documento número 823079
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:47:49 a. m.
- Enlace directo