- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Harmonizing technology with interaction in blended problem-based learning
- Autor:
Donnelly, Roisin
- Página:
350
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621088
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The effect of multiple scaffolding tools on students’ understanding, consideration of different perspectives, and misconceptions of a complex problem
- Autor:
Zydney, Janet Mannheimer
- Página:
360
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621089
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Podcasting in education: Are students as ready and eager as we think they are?
- Autor:
Walls, Stephen M.
Kucsera, John V.
Walker, Joshua D.
Acee, Taylor W.
McVaugh, Nate K.
Robinson, Daniel H.
- Página:
371
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621090
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interactive whiteboards produce small gains in elementary students’ self-reported motivation in mathematics
- Autor:
Torff, Bruce
Tirotta, Rose
- Página:
379
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621091
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Ergonomics factors in English as a foreign language testing: The case of PLEVALEX
- Autor:
Laborda, Jesus Garcia
Magal-Royo, Teresa
de Siqueira Rocha, Jose Macario
Álvarez, Miguel Fernández
- Página:
384
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621092
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo