- importsource = "07300301-2011-05.txt"
- Artículo:
VolCCD: Fast continuous collision culling between deforming volume meshes
- Autor:
Min Tang
- Resumen:
We present a novel culling algorithm to perform fast and robust continuous collision detection between deforming volume meshes. This includes a continuous separating axis test that can conservatively check whether two volume meshes overlap during a given
- Página:
111
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892047
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Realistic perspective projections for virtual objects and environments
- Autor:
Frank Steinicke
- Resumen:
Computer graphics systems provide sophisticated means to render virtual 3D space to 2D display surfaces by applying planar geometric projections. In a realistic viewing condition the perspective applied for rendering should appropriately
- Página:
112
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892048
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
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- Artículo:
Online reconstruction of 3D objects from arbitrary cross-sections
- Autor:
Amit Bermano
- Resumen:
We describe a simple algorithm to reconstruct the surface of smooth three-dimensional multilabeled objects from sampled planar cross-sections of arbitrary orientation. The algorithm has the unique ability to handle cross-sections in which regions
- Página:
113
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892049
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
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- Artículo:
Robust adaptive photon tracing using photon path visibility
- Autor:
Toshiya Hachisuka
- Resumen:
We present a new adaptive photon tracing algorithm which can handle illumination settings that are considered difficult for photon tracing approaches such as outdoor scenes, close-ups of a small part of an illuminated region, and illumination coming
- Página:
114
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892050
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
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- Artículo:
Razor: An architecture for dynamic multiresolution ray tracing
- Autor:
Peter Djeu
- Resumen:
Recent work demonstrates that interactive ray tracing is possible on desktop systems, but there is still much debate as to how to most efficiently support advanced visual effects such as soft shadows, smooth freeform surfaces, complex shading
- Página:
115
- Publicación:
ACM Transactions on Graphics
- Volúmen:
30
- Número:
5
- Periodo:
Octubre 2011
- ISSN:
07300301
- SrcID:
07300301-2011-05.txt
- Documento número 892051
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:55:30 a. m.
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