- isn = "00131784"
- Artículo:
Eric Learns to Read: Learning Styles at Work
- Autor:
June Hodgin
Caaren Wooliscroft
- Resumen:
A learning styles approach has improved achievement levels for all students in a 3rd grade inclusion classroom
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133206
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Tale of Four Learners: 4MAT's Learning Styles
- Autor:
Bernice McCarthy
- Resumen:
These vignettes illustrate traits of imaginative, analytic, common-sense, and dynamic learners
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133207
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Designing Effective Interdisciplinary Anchors
- Autor:
Sasha A. Barab
Anita Landa
- Resumen:
How to develop a multidisciplinary curriculum around a focused problem that interests students
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133208
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Creating Schools for Thought
- Autor:
Teresa Secules
Carolyn Cottom
Melinda Bray
Linda Miller
- Resumen:
In more than 22 U.S. and Canadian classrooms, Schools for Thought students work on real-life problems as they learn science, match, technology, and language arts
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133209
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Kids Ask the Best Questions
- Autor:
Debby Deal and
Donna Sterling
- Resumen:
Teachers plan their own questions to mesh with what 6th graders want to know about why some soaps float and some don't
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
54
- Número:
6
- Periodo:
March 1997
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-1997-03.txt
- Documento número 133210
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:54 p. m.
- Enlace directo