- isn = "001317848"
- Artículo:
The Most Important Data
- Autor:
Leslye S. Abrutyn
- Resumen:
Student interviews reveal ways to improve practice and engage students.
- Página:
54
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133539
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teachers as Walk-Through Partners
- Autor:
James Bushman
- Resumen:
Why walking through classes is a worthwhile exercise in teacher evaluation.
- Página:
58
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133540
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
My Year as a High School Student
- Autor:
Deborah Waldron
- Resumen:
A high school physics teacher enrolls in a 9th grade biology class.
- Página:
63
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133541
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What New Teachers Really Need
- Autor:
Scott Mandel
- Resumen:
Novice teachers want to know: How do I deal with the daily stress?
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133542
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Principals Use Research
- Autor:
Bruce J. Biddie
Lawrence J. Saha
- Resumen:
Critics say that practitioners rarely use education research. That's not true, these researchers find.
- Página:
72
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
63
- Número:
6
- Periodo:
Marzo 2006
- ISSN:
001317848
- SrcID:
00131784-2006-03.txt
- Documento número 133543
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:56 p. m.
- Enlace directo