- isn = "00144029"
- Artículo:
Are special educators’ career paths special? Results from a 13-year Longitudinal study
- Autor:
Judith D. Singer
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1568750
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Commentary on legal standards
- Autor:
Ruth M. Cox Buehler
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Diciembre 1992-Enero 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-03.txt
- Documento número 1568751
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
20-20 analysis: Taking a close look at the margins
- Autor:
Maynard C. Reynolds
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1568752
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Teaching preschool children with disabilities to respond to the Lures of strangers
- Autor:
David L. Gast
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1568753
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two approaches of reading instruction with children with Disabilities: Does program design make a difference?
- Autor:
Rollanda E. O’Connor
- Publicación:
Exceptional Children
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
Febreo 1993
- ISSN:
00144029
- SrcID:
00144029-1993-04.txt
- Documento número 1568754
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:51:49 a. m.
- Enlace directo