1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Lessons from Research That Changed Education

Autor:

Gordon Cawelti

Resumen:

Great Research, Like Great Art, Needs Room for New Approaches

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573227
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

First Things First: Demystifying Data Analysis

Autor:

Mike Schmoker

Resumen:

Setting a Limited Number of Simple, Specific Improvement Goals Is the Way to Begin

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573228
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

No Schools Left Behind

Autor:

Victoria L. Bernhardt

Resumen:

A Primer for Schools Attempting to Analyze the Data They Collect

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573229
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effects of High-Stakes Testing on Student Motivation and Learning

Autor:

Audrey L. Amrein

David C. Berliner

Resumen:

Having a High-Stakes Test Does Not Mean That A State Can Expect Its Students to Do Well on Other Measures of Achievement. In Addition, Such Tests Can Stifle Student Motivation to Learn

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573230
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Power of Testing

Autor:

Matthew Gandal

Laura McGiffert

Resumen:

Why Educators Should Embrace Tests That Are Tools for Transforming Teaching and Learning

Página:

39

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

5

Periodo:

Febrero 2003

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2003-02.txt

  • Documento número 1573231
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
  • Enlace directo