- isn = "00131784"
- Artículo:
The Dangers of Testing
- Autor:
Monty Neill
- Resumen:
Why Educators Should Repudiate Tests That Narrow the Curriculum and Dumb Down Instruction
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573232
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Seductive Allure of Data
- Autor:
W. James Popham
- Resumen:
In the Quest for Assessment Sanity, Which Kinds of Data Should We Spurn? Which Should We Respect?
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573233
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Backward Design for Forward Action
- Autor:
Jay McTighe
Ronald S. Thomas
- Resumen:
Here Is a Framework for Using Standards and Essential Questions to Plan Both Curriculum and School Improvement
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573234
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Data: Two Wrongs and a Right
- Autor:
Robert J. Marzano
- Resumen:
How Schools Can Avoid Common Mistakes in Building Their School Improvement Plan
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573235
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Data Warehousing: Beyond Disaggregation
- Autor:
Lawrence M. Rudner
Carol Boston
- Resumen:
A Well-Organized Data Archive Allows a Wide Range of Analyses Using Both Cross-Sectional and Longitudinal Data
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2003
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2003-02.txt
- Documento número 1573236
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo