- isn = "00131784"
- Artículo:
Leadership That Sparks Learning
- Autor:
J. Timothy Waters
Robert J. Marzano
Brian McNulty
- Resumen:
Improving Principals' Leadership Skills Can Boost Student Achievement
- Página:
48
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573267
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Evaluating Administrators
- Autor:
Douglas B Reeves
- Resumen:
Why We Must Replace Ambiguous Performance Standards with Fairer, More-Constructive Ones
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573268
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Leading from the Eye of the Storm
- Autor:
Scott Thompson
- Resumen:
Spiritual Leadership Enables Educators to Build the Inner Strength They Need to Effectively Manage Conflict
- Página:
60
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573269
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Meeting Challenges in Urban Schools
- Autor:
Larry Cuban
- Resumen:
Rhetoric About Leadership Often Obscures the Fact That School Leadership Is Rooted in The Realities of Place, Roles, and Resources
- Página:
64
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573270
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Is for Audacity: Lessons in Leadership from Lorraine Monroe
- Autor:
Kathy Checkley
- Página:
70
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
61
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-04.txt
- Documento número 1573271
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo