- pub = ("International Journal of Educational Telecommunications")
- Artículo:
An interactive, networked, asynchronous, student evaluation system: Architecture and field studies
- Autor:
Mimi M. Recker
John Greenwood
- Página:
327
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Año:
1997
- Periodo:
Marzo-1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1624529
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Faculty Perceptions of distance education: Factors influencing utilization
- Autor:
Pamela Taylor Northrup
- Página:
343
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Año:
1997
- Periodo:
Marzo-1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1624530
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Strategies for asynchronous transfer mode ( ATM ) implementation in the distance learning environment
- Autor:
Marylin Kemper Littman
- Página:
359
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Año:
1997
- Periodo:
Marzo-1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1624531
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Using Networked information to create educational guided paths
- Autor:
Frank M. Shipman III
Catherine C. Marshall
Richard Furuta
Donald A. Brenner
Hao-Wei Hsieh
Vijay Kumar
- Página:
383
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Año:
1997
- Periodo:
Marzo-1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1624532
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Factors related to teachers'adoption of a two-way interactive distance education technology
- Autor:
Sanaa Abou-dagga
Mary E. Huba
- Página:
401
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
3
- Número:
4
- Año:
1997
- Periodo:
Marzo-1997
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-1997-03.TXT
- Documento número 1624533
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo