- isn = "00131784"
- Artículo:
The Achievement Gap: A Broader picture
- Autor:
Richard Rothstein
- Página:
40
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1573297
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Game Without Winners
- Autor:
James Popham
- Página:
46
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1573298
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The High School. College Disconnect
- Autor:
Michael W. Kirst
- Resumen:
Many Students Are Ignorant of What It Takes to Succeed in College
- Página:
51
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1573299
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Building Bridges to College
- Autor:
Patricia Gándara
- Resumen:
California’s High School Puente Project Encourages High School Students to Attend Four Year Colleges
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1573300
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Why do students drop advanced mathematics?
- Autor:
Ilana Horn
- Resumen:
What Schools Teachers Can Do to Halt Attrition from Higher Math
- Página:
61
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-11.txt
- Documento número 1573301
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo