- isn = "00131784"
- Artículo:
The Challenge of College Readiness
- Autor:
David T. Conley
- Resumen:
Research Shows a Mismatch Between High School Preparation and College Expectations. How Can High Schools Prepare Students for College Success?
- Página:
23
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1573332
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What About Those Who Don't Go?
- Autor:
Paul E. Barton
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1573333
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Treat All Students Like the “Best” Students
- Autor:
Gene Bottoms
- Resumen:
The High Schools That Work Model Demonstrates That Blending Career and College-Prep Education Can Benefit All Students
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1573334
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
New Rigor for Career Education
- Autor:
Gary Hoachlander
- Página:
34
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1573335
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assessing Applied Skills
- Autor:
Joe DiMartino
Andrea Castaneda
- Resumen:
The Carnegie Unit, Awarding Course Credit for Seat Time, Is Working Against Efforts to Teach and Test 21st Century Workforce Skills
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1573336
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 11:52:34 a. m.
- Enlace directo