- isn = "00131784"
- Artículo:
Confusing the Terms Pupil-Teacher Ratio and Class Size Is at the Heart of Many Disputes
- Autor:
Charles M. Achilles
Jeremy D. Finn
Helen Pate-Bain
- Página:
24
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637909
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educators Should Remember that Reducing Class Size Does Not Guarantee Success
- Autor:
Kirk A. Johnson
- Página:
27
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637910
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Team of Teachers Creates an Innovative School-Within-A-School for Students In Grades 1-5
- Autor:
Gail McGoogan
- Página:
30
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637911
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Author Recalls the Year When She Had Only 15 Students
- Autor:
Patricia Handley
- Página:
33
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637912
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Large Schools Are on the Increase. How Do They Surmount Problems and Encourage Excellence?
- Autor:
Rick Allen
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
5
- Periodo:
Febrero 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-02.txt
- Documento número 1637913
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
- Enlace directo