1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Schools and Community Groups Are Learning How to Join Forces and Use the Same Facilities

Autor:

Joe Nathan

Página:

71

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

5

Periodo:

Febrero 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-02.txt

  • Documento número 1637919
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Reminiscence-And Words of Caution, From the Founder of Several Famous Small Schools

Autor:

Deborah Meier

Página:

76

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

5

Periodo:

Febrero 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-02.txt

  • Documento número 1637920
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating a Knowledge Base for Teaching: A Conversation with lames Stigler

Autor:

Scott Willis

Resumen:

The author of The Teaching Gap advocates professional development that is site-based long-term, and directly related to teacher practice

Página:

6

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637921
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Keeping New Teachers in Mind

Autor:

Susan Moore Johnson

Susan M. Kardos

Resumen:

New teachers tell Harvard researchers that a school's culture influences their decisions to stay or leave the profession

Página:

12

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637922
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Action Research for School Improvement

Autor:

Emily F. Calhoun

Resumen:

Action research not only promotes individual growth but also builds a learning community

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

59

Número:

6

Periodo:

Marzo 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-03.txt

  • Documento número 1637923
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:41 p. m.
  • Enlace directo