- isn = "00131784"
- Artículo:
The Author Tells How the Assessment Was Developed and Defends Its Use and Effectiveness In Licensing Professional Leaders
- Autor:
John H. Holloway
- Página:
71
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1637979
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Kindness and Compassion Are Words One Hears Too Infrequently When Describing Leaders
- Autor:
Daniel A. Heller
- Página:
76
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1637980
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Small and Large Ways Principals Can Show Their Support of Teachers and Students
- Autor:
Kay Pippin Uchiyama
Shelby Anne Wolf
- Página:
80
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
59
- Número:
8
- Periodo:
Mayo 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-05.txt
- Documento número 1637981
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The World Is With Us
- Autor:
Marge Scherer
- Página:
5
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637982
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
September 11: Seven Lessons for the Schools
- Autor:
Diane Ravitch
- Resumen:
How do we prepare students to sustain democratic ideals?
- Página:
6
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637983
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo