- isn = "00131784"
- Artículo:
Growing Good Citizens with a World-Centered Curriculum
- Autor:
Ross E. Dunn
- Resumen:
Why We Must Get Beyond Cultural Comparisons and Political Ideologies and Teach History More Effectively
- Página:
10
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637984
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Curriculum for Peace: A Conversation with Sir John Daniel
- Autor:
Deborah Perkins-Gough
Sally Lindfors
Don Ernst
- Resumen:
UNESCO's Assistant Director-General for Education Encourages a Commitment to Diversity and International Understanding
- Página:
14
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637985
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Difference a Global Educator Can Make
- Autor:
Merry M. Merryfield
- Resumen:
Global Educators Confront Stereotypes, Resist Simplification, and Encourage the Examination of Multiple Perspectives
- Página:
18
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637986
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Through the Lens of Art
- Autor:
Linda Nathan
- Resumen:
Artistic Study Can Push Students from Their Comfort Zone As They Imagine New Worlds
- Página:
22
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637987
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Voices From the Field: Using Peace Corps Literature
- Autor:
Cerylle A. Moffett
- Resumen:
Firsthand Accounts from Travelers Expand Students' Experiences and Stir Their Curiosity
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637988
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo