1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Growing Good Citizens with a World-Centered Curriculum

Autor:

Ross E. Dunn

Resumen:

Why We Must Get Beyond Cultural Comparisons and Political Ideologies and Teach History More Effectively

Página:

10

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637984
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Curriculum for Peace: A Conversation with Sir John Daniel

Autor:

Deborah Perkins-Gough

Sally Lindfors

Don Ernst

Resumen:

UNESCO's Assistant Director-General for Education Encourages a Commitment to Diversity and International Understanding

Página:

14

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637985
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Difference a Global Educator Can Make

Autor:

Merry M. Merryfield

Resumen:

Global Educators Confront Stereotypes, Resist Simplification, and Encourage the Examination of Multiple Perspectives

Página:

18

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637986
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Through the Lens of Art

Autor:

Linda Nathan

Resumen:

Artistic Study Can Push Students from Their Comfort Zone As They Imagine New Worlds

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637987
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Voices From the Field: Using Peace Corps Literature

Autor:

Cerylle A. Moffett

Resumen:

Firsthand Accounts from Travelers Expand Students' Experiences and Stir Their Curiosity

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637988
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo