- isn = "00131784"
- Artículo:
Teaching About Religion
- Autor:
Susan L. Douglass
- Resumen:
Here Are Guidelines for Incorporating the Study of Religion Into the Curriculum
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637989
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Global Is the Curriculum? Andrew
- Autor:
F. Smith
- Resumen:
What is the Status of Foreign Language, Geography, and History In the U.S. Curriculum?
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637990
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Around the World in 24 Hours
- Autor:
Gail McGoogan
- Resumen:
Students Become More Globally Aware When They Link Up With International Peers Through Videoconferencing
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637991
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Shaping Global Classrooms
- Autor:
Nancy A. Bacon
Gerrit A. Kischner
- Resumen:
To Develop Students' Global Perspectives Look Beyond Textbooks and Draw on Buddy Programs, Visitor Exchanges Community Partnerships
- Página:
44
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637992
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Beyond Food, Festivals, and Flags
- Autor:
Martin Skelton
Andrew Wigford
Pam Harper
Graham Reeves
- Resumen:
The International Primary Curriculum Delineates Standards for International Mindedness
- Página:
52
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637993
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo