- isn = "00131784"
- Artículo:
Becoming International
- Autor:
Niki Singh
- Resumen:
A Framework Developed In International Schools Focuses on Helping Students Become Knowledgeable, Principled Thinkers and Communicators
- Página:
56
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637994
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Two-Way Immersion: A Key to Global Awareness
- Autor:
Elizabeth R. Howard
- Resumen:
Bilingual Classes Foster A Deep Awareness of Linguistic and Cultural Diversity
- Página:
62
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637995
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring World Cultures in Math Class
- Autor:
Claudia Zaslavsky
- Resumen:
How Did the Inca Add and Subtract? Why Were Round Houses Popular In Some African Societies? Answering Such Questions Increases Student Interest In Learning
- Página:
66
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637996
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Toward a more intelligent School
- Autor:
Ahmet Saban
- Resumen:
Teachers In Turkey Added Special Friday Afternoon Exploratories to Help Students Use Their Strongest Intelligences
- Página:
71
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637997
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Corporate Branding of Our Schools
- Autor:
Alex Molnar
- Resumen:
Although Some Commercial Activities at Schools Have Leveled Off, Sponsorships Are on the Rise
- Página:
74
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
60
- Número:
2
- Periodo:
Octubre 2002
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2002-10.txt
- Documento número 1637998
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
- Enlace directo