1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

Becoming International

Autor:

Niki Singh

Resumen:

A Framework Developed In International Schools Focuses on Helping Students Become Knowledgeable, Principled Thinkers and Communicators

Página:

56

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637994
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Two-Way Immersion: A Key to Global Awareness

Autor:

Elizabeth R. Howard

Resumen:

Bilingual Classes Foster A Deep Awareness of Linguistic and Cultural Diversity

Página:

62

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637995
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring World Cultures in Math Class

Autor:

Claudia Zaslavsky

Resumen:

How Did the Inca Add and Subtract? Why Were Round Houses Popular In Some African Societies? Answering Such Questions Increases Student Interest In Learning

Página:

66

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637996
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Toward a more intelligent School

Autor:

Ahmet Saban

Resumen:

Teachers In Turkey Added Special Friday Afternoon Exploratories to Help Students Use Their Strongest Intelligences

Página:

71

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637997
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Corporate Branding of Our Schools

Autor:

Alex Molnar

Resumen:

Although Some Commercial Activities at Schools Have Leveled Off, Sponsorships Are on the Rise

Página:

74

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

60

Número:

2

Periodo:

Octubre 2002

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2002-10.txt

  • Documento número 1637998
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:42 p. m.
  • Enlace directo