- isn = "00131784"
- Artículo:
The Engaged Classroom
- Autor:
Sam M. Intrator
- Resumen:
How to Replace What Teens Experience As “Slow Time”, “Fake Time”, and “Worry Time” With Learning Time
- Página:
20
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-09.txt
- Documento número 1638074
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
You Can Teach for Meaning
- Autor:
Jay McTighe
Elliot Seif
Grant Wiggins
- Resumen:
Teaching for Understanding Is Not Impractical in the Real World of Standards and Testing, These Authors Attest
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-09.txt
- Documento número 1638075
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facts of Critical Thinking Skills? What NAEP Results Say
- Autor:
Harold Wenglinsky
- Resumen:
Across the Subjects, Teaching for Meaning Connects with Higher NAEP Scores
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-09.txt
- Documento número 1638076
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Snapshots of Meaning-Making Classrooms
- Autor:
Jacqueline Ancess
- Resumen:
Urban Students Explore Powerful Ideas from Multiple Perspectives
- Página:
36
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-09.txt
- Documento número 1638077
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Reading and rewriting history
- Autor:
Sam Wineburg
Daisy Martin
- Resumen:
The Ability to Judge the Quality of Information Can No Longer Be Considered Extra Credit
- Página:
42
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
1
- Periodo:
Septiembre 2004
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-09.txt
- Documento número 1638078
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo