1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Engaged Classroom

Autor:

Sam M. Intrator

Resumen:

How to Replace What Teens Experience As “Slow Time”, “Fake Time”, and “Worry Time” With Learning Time

Página:

20

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1638074
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

You Can Teach for Meaning

Autor:

Jay McTighe

Elliot Seif

Grant Wiggins

Resumen:

Teaching for Understanding Is Not Impractical in the Real World of Standards and Testing, These Authors Attest

Página:

26

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1638075
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Facts of Critical Thinking Skills? What NAEP Results Say

Autor:

Harold Wenglinsky

Resumen:

Across the Subjects, Teaching for Meaning Connects with Higher NAEP Scores

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1638076
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Snapshots of Meaning-Making Classrooms

Autor:

Jacqueline Ancess

Resumen:

Urban Students Explore Powerful Ideas from Multiple Perspectives

Página:

36

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1638077
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Reading and rewriting history

Autor:

Sam Wineburg

Daisy Martin

Resumen:

The Ability to Judge the Quality of Information Can No Longer Be Considered Extra Credit

Página:

42

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

62

Número:

1

Periodo:

Septiembre 2004

ISSN:

00131784

SrcID:

00131784-2004-09.txt

  • Documento número 1638078
  • Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
  • Enlace directo