- isn = "00131784"
- Artículo:
The Physiology of Truth: Neuroscience and Human Knowledge: Jean-Pierre Changeux, 2004
- Autor:
Robert Sylwester
- Página:
92
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
62
- Número:
4
- Periodo:
Diciembre 2004-Enero 2005
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2004-12.txt
- Documento número 1638124
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Becoming Citizens of the World
- Autor:
Vivien Stewart
- Resumen:
The Future Is Here. It's Multiethnic, Multicultural, and Multilingual. But Are Students Ready for It?
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638125
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Essential Cognitive Backpack
- Autor:
Mel Levine
- Resumen:
What Essential Thinking Skills and Habits Must Students Carry with Them on Their Journey to Successful Adulthood?
- Página:
16
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638126
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Challenge of College Readiness
- Autor:
David T. Conley
- Resumen:
Research Shows a Mismatch Between High School Preparation and College Expectations. How Can High Schools Prepare Students for College Success?
- Página:
23
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638127
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
What About Those Who Don't Go?
- Autor:
Paul E. Barton
- Página:
26
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Periodo:
Abril 2007
- ISSN:
00131784
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 1638128
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:31:43 p. m.
- Enlace directo