- pub = ("International Journal of Educational Telecommunications")
- Artículo:
The learning environment of the 21st century
- Autor:
Mario G. Ben-Jacob
David S. Levin
Talia K. Ben-Jacob
- Página:
201
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
3
- Año:
2000
- Periodo:
Marzo-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-03.TXT
- Documento número 1624559
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The apprentice historian: Studying modern history whit the help of computers and telematics
- Autor:
Guglielmo Trentin
- Página:
213
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
3
- Año:
2000
- Periodo:
Marzo-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-03.TXT
- Documento número 1624560
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Going online: Guidelines for faculty in higher education
- Autor:
Marie de Verneil
Zane L. Berge
- Página:
227
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
3
- Año:
2000
- Periodo:
Marzo-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-03.TXT
- Documento número 1624561
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Developing web-mediated instruction for teaching multimedia tools in a constructionist paradigm
- Autor:
JoAnne E. Davies
Michael Carbonaro
- Página:
243
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
3
- Año:
2000
- Periodo:
Marzo-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-03.TXT
- Documento número 1624562
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Issues in the evaluation of large-scale two-way interactive distance learning systems
- Autor:
Dorothy Harnish
Patricia Reeves
- Página:
267
- Publicación:
International Journal of Educational Telecommunications
- Volúmen:
6
- Número:
3
- Año:
2000
- Periodo:
Marzo-2000
- ISSN:
10779124
- SrcID:
10779124-2000-03.TXT
- Documento número 1624563
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:03:47 p. m.
- Enlace directo