1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Incorporating haptic feedback in simulation for learning physics

Autor:

Insook Han

John B. Black

Página:

2281

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984165
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The design and implementation of a meaningful learning-based evaluation method for ubiquitous learning

Autor:

Yueh-Min Huang

Po-Sheng Chiu

Tzu-Chien Liu

Tzung-Shi Chen

Página:

2291

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984166
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Complementary machine intelligence and human intelligence in virtual teaching assistant for tutoring program tracing

Autor:

Chih-Yueh Chou

Bau-Hung Huang

Chi-Jen Lin

Página:

2303

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984167
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Is single or dual channel with different English proficiencies better for English listening comprehension, cognitive load and attitude in ubiquitous learning environment?

Autor:

Chi-Cheng Chang

Kuo-Hung Tseng

Ju-Shih Tseng

Página:

2313

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984168
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can instruction as such affect learning? The case of learner control

Autor:

Mieke Vandewaetere

Geraldine Clarebout

Página:

2322

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984169
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo