1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Online formative assessment in higher education: A review of the literature

Autor:

J.W. Gikandi

D. Morrow

N.E. Davis

Página:

2333

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984170
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integrating computer- and teacher-based scaffolds in science inquiry

Autor:

Hui-Ling Wu

Susan Pedersen

Página:

2352

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984171
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What seams do we remove in mobile-assisted seamless learning? A critical review of the literature

Autor:

Lung-Hsiang Wong

Chee-Kit Looi

Página:

2364

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984172
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploring factors of media characteristic influencing flow in learning through virtual worlds

Autor:

Beomkyu Choi

Youngkyun Baek

Página:

2382

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984173
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assistance and possibilities: Analysis of learning-related factors affecting the online learning satisfaction of underprivileged students

Autor:

JaMee Kim

WonGyu Lee

Página:

2395

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

57

Número:

04

Periodo:

Diciembre 2011

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2011-04.txt

  • Documento número 984174
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo