- isn = "00131784"
- Artículo:
Why Students Drop Out
- Autor:
Amy M. Azzam
- Resumen:
The Silent Epidemic: Perspectives of High Schools Dropouts
- Página:
91
- Sección:
Special Report
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133731
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The ASCD High School Reform Proposal
- Página:
95
- Sección:
Special Report
- Volúmen:
64
- Número:
7
- Fecha:
abril 2007
- ISSN:
00131784-2007-04
- SrcID:
00131784-2007-04.txt
- Documento número 133732
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Perspectives / Speaking of Math
- Autor:
Marge Scherer
- Página:
7
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133781
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How Mathematics Counts
- Autor:
Lynn Arthur Steen
- Resumen:
What will it take for students—and adults—to really understand mathematics?
- Página:
8
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133782
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Nine Ways to Catch Kids Up
- Autor:
Marilyn Burns
- Resumen:
Essential strategies for boosting students' foundational knowledge.
- Página:
16
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133783
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo