- isn = "00131784"
- Artículo:
What's Right About Looking at What's Wrong?
- Autor:
Deborah Schifter
- Resumen:
Examining errors is not just for grading purposes.
- Página:
22
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133784
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Singapore Math: Simple or Complex?
- Autor:
John Hoven
Barry Garelick
- Resumen:
The slogan for Singapore Math is “simple explanations for hard concepts.”
- Página:
28
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133785
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning from Singapore Math
- Autor:
Steven Leinwand
Alan L. Ginsburg
- Resumen:
Lessons about focus versus fragmentation, alignment versus coverage.
- Página:
32
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133786
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do We Need National Standards with Teeth?
- Autor:
Zalman Usiskin
- Resumen:
A single set of national standards ensures neither high student performance nor a healthy economy, this author asserts.
- Página:
38
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133787
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mathematics and Cognition
- Autor:
Arthur Hyde
- Resumen:
How to adapt reading strategies to teach mathematics.
- Página:
43
- Publicación:
Educational Leadership
- Volúmen:
65
- Número:
3
- Periodo:
noviembre 2007
- ISSN:
00131784 TEM Making Math Count
- SrcID:
00131784-2007-11.txt
- Documento número 133788
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
- Enlace directo