1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

What's Right About Looking at What's Wrong?

Autor:

Deborah Schifter

Resumen:

Examining errors is not just for grading purposes.

Página:

22

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133784
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Singapore Math: Simple or Complex?

Autor:

John Hoven

Barry Garelick

Resumen:

The slogan for Singapore Math is “simple explanations for hard concepts.”

Página:

28

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133785
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning from Singapore Math

Autor:

Steven Leinwand

Alan L. Ginsburg

Resumen:

Lessons about focus versus fragmentation, alignment versus coverage.

Página:

32

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133786
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Do We Need National Standards with Teeth?

Autor:

Zalman Usiskin

Resumen:

A single set of national standards ensures neither high student performance nor a healthy economy, this author asserts.

Página:

38

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133787
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Mathematics and Cognition

Autor:

Arthur Hyde

Resumen:

How to adapt reading strategies to teach mathematics.

Página:

43

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

3

Periodo:

noviembre 2007

ISSN:

00131784 TEM Making Math Count

SrcID:

00131784-2007-11.txt

  • Documento número 133788
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:41:57 p. m.
  • Enlace directo