- isn = "03601315"
- Artículo:
Corrigendum to “Mobile English learning: An evidence-based study with fifth graders” [Computers & Education 57 (2011) 1334–1347]
- Autor:
Jacobijn Sandberg
Marinus Maris
Kaspar de Geus
- Página:
11
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984205
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
E-tutorial support for collaborative online learning: An explorative study on experienced and inexperienced e-tutors
- Autor:
Birgitta Kopp
Maria Cristina Matteucci
Carlo Tomasetto
- Página:
12
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984206
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Inspiring equal contribution and opportunity in a 3d multi-user virtual environment: Bringing together men gamers and women non-gamers in Second Life®
- Autor:
Aimee deNoyelles
Kay Kyeong-Ju Seo
- Página:
21
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984207
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A visualisation tool to aid exploration of students’ interactions in asynchronous online communication
- Autor:
Sujana Jyothi
Claire McAvinia
John Keating
- Página:
30
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984208
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Academic effectiveness of podcasting: A comparative study of integrated versus supplemental use of podcasting in second language classes
- Autor:
M’hammed Abdous
Betty Rose Facer
Cherng-Jyh Yen
- Página:
43
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984209
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo