1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Corrigendum to “Mobile English learning: An evidence-based study with fifth graders” [Computers & Education 57 (2011) 1334–1347]

Autor:

Jacobijn Sandberg

Marinus Maris

Kaspar de Geus

Página:

11

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984205
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

E-tutorial support for collaborative online learning: An explorative study on experienced and inexperienced e-tutors

Autor:

Birgitta Kopp

Maria Cristina Matteucci

Carlo Tomasetto

Página:

12

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984206
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Inspiring equal contribution and opportunity in a 3d multi-user virtual environment: Bringing together men gamers and women non-gamers in Second Life®

Autor:

Aimee deNoyelles

Kay Kyeong-Ju Seo

Página:

21

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984207
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A visualisation tool to aid exploration of students’ interactions in asynchronous online communication

Autor:

Sujana Jyothi

Claire McAvinia

John Keating

Página:

30

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984208
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Academic effectiveness of podcasting: A comparative study of integrated versus supplemental use of podcasting in second language classes

Autor:

M’hammed Abdous

Betty Rose Facer

Cherng-Jyh Yen

Página:

43

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984209
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo