1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders

Autor:

Joseph Mintz

Corinne Branch

Caty March

Stephen Lerman

Página:

53

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984210
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of a vocabulary acquisition and assessment system on students’ performance in a blended learning class for English subject

Autor:

Jiyou Jia

Yuhao Chen

Zhuhui Ding

Meixian Ruan

Página:

63

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984211
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Creating a community of inquiry in online environments: An exploratory study on the effect of a protocol on interactions within asynchronous discussions

Autor:

Janet Mannheimer Zydney

Aimee deNoyelles

Kay Kyeong-Ju Seo

Página:

77

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984212
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Antecedences to continued intentions of adopting e-learning system in blended learning instruction: A contingency framework based on models of information system success and task-technology fit

Autor:

Wen-Shan Lin

Chun-Hsien Wang

Página:

88

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984213
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Environmental support hypothesis in designing multimedia training for older adults: Is less always more?

Autor:

Mariya Pachman

Fengfeng Ke

Página:

100

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984214
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo