1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

The effect of computer-assisted cooperative learning methods and group size on the EFL learners’ achievement in communication skills

Autor:

Ali Farhan AbuSeileek

Página:

231

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984225
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer games created by middle school girls: Can they be used to measure understanding of computer science concepts?

Autor:

Jill Denner

Linda Werner

Eloy Ortiz

Página:

240

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984226
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Designing social videogames for educational uses

Autor:

Carina González-González

Francisco Blanco-Izquierdo

Página:

250

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984227
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of feedback in a computer-based assessment for learning

Autor:

Fabienne M. van der Kleij

Theo J.H.M. Eggen

Caroline F. Timmers

Bernard P. Veldkamp

Página:

263

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984228
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A ubiquitous English vocabulary learning system: Evidence of active/passive attitudes vs. usefulness/ease-of-use

Autor:

Yueh-Min Huang

Yong-Ming Huang

Shu-Hsien Huang

Yen-Ting Lin

Página:

273

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984229
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo