1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Gender differences in e-learning satisfaction

Autor:

Francisco González-Gómez

Jorge Guardiola

Óscar Martín Rodríguez

Miguel Ángel Montero Alonso

Página:

283

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984230
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Second Life as a support element for learning electronic related subjects: A real case

Autor:

Luis M. Beltrán Sierra

Ronald S. Gutiérrez

Claudia L. Garzón-Castro

Página:

291

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984231
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A comparative analysis of the consistency and difference among teacher-assessment, student self-assessment and peer-assessment in a Web-based portfolio assessment environment for high school students

Autor:

Chi-Cheng Chang

Kuo-Hung Tseng

Shi-Jer Lou

Página:

303

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984232
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Clarifying the empirical connection of new entrants’ e-learning systems use to their job adaptation and their use patterns under the collective–individual training environment

Autor:

Hsiu-Ju Chen

Página:

321

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984233
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

What type of learning style leads to online participation in the mixed-mode e-learning environment? A study of software usage instruction

Autor:

Eugenia Y. Huang

Sheng Wei Lin

Travis K. Huang

Página:

338

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984234
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
  • Enlace directo