- isn = "03601315"
- Artículo:
Opening The Door: An evaluation of the efficacy of a problem-based learning game
- Autor:
Scott J. Warren
Mary Jo Dondlinger
Julie McLeod
Chris Bigenho
- Página:
397
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984240
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
School principals at their lonely work: Recording workday practices through ESM logs
- Autor:
Verónica López
Luis Ahumada
Sergio Galdames
Romina Madrid
- Página:
413
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984241
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Do mathematicians integrate computer algebra systems in university teaching? Comparing a literature review to an international survey study
- Autor:
Neil Marshall
Chantal Buteau
Daniel H. Jarvis
Zsolt Lavicza
- Página:
423
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984242
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Serious games and learning effectiveness: The case of It’s a Deal!
- Autor:
Victoria Guillén-Nieto
Marian Aleson-Carbonell
- Página:
435
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984243
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The beliefs behind the teacher that influences their ICT practices
- Autor:
Sarah Prestridge
- Página:
449
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
58
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-01.txt
- Documento número 984244
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:46 a. m.
- Enlace directo