1. isn = "00131784"
Se encontraron 3630 resultados.
Artículo:

The Road Less Traveled

Autor:

Chris W. Gallagher

Suzanne Ratzlaff

Resumen:

Nebraska shows how a system of local assessments can make all the difference.

Página:

48

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569960
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Feedback That Fits

Autor:

Susan M. Brookhart

Resumen:

How to make your feedback helpful and heard by students.

Página:

54

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569961
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Self-Assessment Through Rubrics

Autor:

Heidi Andrade

Resumen:

By examining their own works in progress, students understand how they can improve.

Página:

60

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569962
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Taking Formative Assessment Schoolwide

Autor:

Douglas Fisher

Maria Grant

Nancy Frey

Christine Johnson

Resumen:

Hoover High faculty worked together on everything from developing pacing guides to analyzing test items.

Página:

64

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569963
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Right Way to Measure Growth

Autor:

Paul E. Barton

Resumen:

A good accountability system must measure both gain and performance on end-of-year tests, this author urges.

Página:

70

Publicación:

Educational Leadership

Volúmen:

65

Número:

4

Periodo:

diciembre 2007 – enero 2008

ISSN:

00131784 TEM Informative Assessment

SrcID:

00131784-2007-12.txt

  • Documento número 569964
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:17:40 a. m.
  • Enlace directo