1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Developing an efficient computational method that estimates the ability of students in a Web-based learning environment

Autor:

Young-Jin Lee

Página:

579

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984255
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A narrative metaphor to facilitate educational game authoring

Autor:

Eugenio J. Marchiori

Javier Torrente

Ángel del Blanco

Pablo Moreno-Ger

Pilar Sancho

Baltasar Fernández-Manjón

Página:

590

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984256
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of applying STR for group learning activities on learning performance in a synchronous cyber classroom

Autor:

Tony C.T. Kuo

Rustam Shadiev

Wu-Yuin Hwang

Nian-Shing Chen

Página:

600

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984257
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Computer mediated communication for social and academic purposes: Profiles of use and University students’ gratifications

Autor:

Anatoli Vrocharidou

Ilias Efthymiou

Página:

609

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984258
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Unifying heterogeneous e-learning modalities in a single platform: CADI, a case study

Autor:

Andres Cabrera-Lozoya

Fernando Cerdan

Maria-Dolores Cano

Diego Garcia-Sanchez

Sergio Lujan

Página:

617

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

1

Periodo:

Enero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-01.txt

  • Documento número 984259
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo