1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

E-learning as innovation: Exploring innovativeness of the VET teachers’ community in Estonia

Autor:

Krista Loogma

Jüri Kruusvall

Meril Ümarik

Página:

808

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984275
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Student engagement with assessment and feedback: Some lessons from short-answer free-text e-assessment questions

Autor:

Sally Jordan

Página:

818

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984276
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Adaptive educational hypermedia accommodating learning styles: A content analysis of publications from 2000 to 2011

Autor:

Yavuz Akbulut

Cigdem Suzan Cardak

Página:

835

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984277
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Critical success factors for e-learning in developing countries: A comparative analysis between ICT experts and faculty

Autor:

Wannasiri Bhuasiri

Oudone Xaymoungkhoun

Hangjung Zo

Jae Jeung Rho

Andrew P. Ciganek

Página:

843

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984278
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Can multiple “spatial” virtual timelines convey the relatedness of chronological knowledge across parallel domains?

Autor:

Liliya Korallo

Nigel Foreman

Stephen Boyd-Davis

Magnus Moar

Mark Coulson

Página:

856

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

58

Número:

2

Periodo:

Febrero 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-02.txt

  • Documento número 984279
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo