- importsource = "00178012-2002-01.txt"
- Artículo:
Inside Microsoft: Balancing Creativity and Discipline. Can a company maintain its freewheeling and innovative culture while standardizing its business practices? Absolutely, says Microsoft’s former COO, Robert Herbold. He describes the operational mess Microsoft was in when he arrived and Bill Gates’s exasperation with the company’s sorry state. He also offers practical guidance for increasing efficiency and profitability
- Autor:
Robert J. Herbold
- Página:
72
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-01.txt
- Documento número 1609927
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
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- Artículo:
A New game plan for C. Players. In every company’s management ranks, there are C players: uninspired and uninspiring executives who perform just well enough to get by. There’s a strong argument for regularly weeding them out of an organization, but doing that isn’t easy. The right approach call for ironhanded discipline tempered with respect for the individual.
- Página:
80
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-01.txt
- Documento número 1609928
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
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- Artículo:
Turn customer input into innovation. It’s hard to find a company that doesn’t strive to give customers the products and services they ask for. Unfortunately, most go about it all wrong. A new methodology for capturing customer input promises to galvanize the innovation process.
- Autor:
Anthony W. Ulwick
- Página:
91
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-01.txt
- Documento número 1609929
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
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- Artículo:
Selling the brand inside. When you think of marketing, chances are your mind goes right to your customers –how can you persuade more people to buy whatever it is you sell? But there’s another “market” that’s just as important your employees. Three principles can help you reach this internal audience.
- Autor:
Colin Mitchell
- Página:
99
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-01.txt
- Documento número 1609930
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
- Creado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
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- Artículo:
Strategic Humor. Customer Dissatisfaction. Ed Arno, Scott Arthur Masear, Al Ross, Harley L. Schwadron, and P.C. Vey poke fun at customer service.
- Página:
70
- Publicación:
Harvard Business Review
- Volúmen:
80
- Número:
1
- Periodo:
Enero 2002
- ISSN:
00178012
- SrcID:
00178012-2002-01.txt
- Documento número 1609931
- Actualizado el lunes, 13 de marzo de 2023 12:01:50 p. m.
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