1. importsource = "00219584-2007-06.txt"
Se encontraron 168 resultados.
Artículo:

The Effects of Inquiry-Based Instruction on Elementary Teaching Majors' Chemistry Content Knowledge

Autor:

Michael J. Sanger

Página:

1035

Sección:

Chemistry for Kids

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

6

Periodo:

Junio 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-06.txt

  • Documento número 246454
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

High School Chemistry Instructional Practices and Their Association with College Chemistry Grades

Autor:

Robert H. Tai

Philip M. Sadler

Página:

1040

Sección:

Chemistry for Kids

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

6

Periodo:

Junio 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-06.txt

  • Documento número 246455
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

"One Firm Spot": The Role of Homework as Lever in Acquiring Conceptual and Performance Competence in College Chemistry

Autor:

Jordi Cuadros

David Yaron

Gaea Leinhardt

Página:

1047

Sección:

Chemistry for Kids

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

6

Periodo:

Junio 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-06.txt

  • Documento número 246456
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Conversion of Chemical Reaction Energy into Useful Work in the Van't Hoff Equilibrium Box

Autor:

N. M. Bazhin

V. N. Parmon

Página:

1053

Sección:

Chemistry for Kids

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

6

Periodo:

Junio 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-06.txt

  • Documento número 246457
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Getting the Weights of Lewis Structures out of Hückel Theory: Hückel–Lewis Configuration Interaction (HL-CI)

Autor:

Stéphane Humbel

Página:

1056

Sección:

Chemistry for Kids

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

84

Número:

6

Periodo:

Junio 2007

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2007-06.txt

  • Documento número 246458
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
  • Enlace directo