- importsource = "00219584-2007-06.txt"
- Artículo:
The Effects of Inquiry-Based Instruction on Elementary Teaching Majors' Chemistry Content Knowledge
- Autor:
Michael J. Sanger
- Página:
1035
- Sección:
Chemistry for Kids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-06.txt
- Documento número 246454
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
High School Chemistry Instructional Practices and Their Association with College Chemistry Grades
- Autor:
Robert H. Tai
Philip M. Sadler
- Página:
1040
- Sección:
Chemistry for Kids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-06.txt
- Documento número 246455
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"One Firm Spot": The Role of Homework as Lever in Acquiring Conceptual and Performance Competence in College Chemistry
- Autor:
Jordi Cuadros
David Yaron
Gaea Leinhardt
- Página:
1047
- Sección:
Chemistry for Kids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-06.txt
- Documento número 246456
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Conversion of Chemical Reaction Energy into Useful Work in the Van't Hoff Equilibrium Box
- Autor:
N. M. Bazhin
V. N. Parmon
- Página:
1053
- Sección:
Chemistry for Kids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-06.txt
- Documento número 246457
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Getting the Weights of Lewis Structures out of Hückel Theory: Hückel–Lewis Configuration Interaction (HL-CI)
- Autor:
Stéphane Humbel
- Página:
1056
- Sección:
Chemistry for Kids
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
84
- Número:
6
- Periodo:
Junio 2007
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2007-06.txt
- Documento número 246458
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:44 p. m.
- Enlace directo