1. importsource = "00219584-2010-03.txt"
Se encontraron 126 resultados.
Artículo:

Use of Kinematic Viscosity Data for the Evaluation of the Molecular Weight of Petroleum Oils

Autor:

J. A. Maroto

M. Quesada-Pérez

A. J. Ortiz-Hernández

Página:

323

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

3

Periodo:

Marzo 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-03.txt

  • Documento número 247814
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Inexpensive Raman Spectrometer for Undergraduate and Graduate Experiments and Research

Autor:

Christian Mohr

Claire L. Spencer

Michael Hippler

Página:

326

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

3

Periodo:

Marzo 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-03.txt

  • Documento número 247815
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Transformations between Extensive and Intensive Versions of Thermodynamic Relationships

Autor:

James G. Eberhart

Página:

331

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

3

Periodo:

Marzo 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-03.txt

  • Documento número 247816
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

First-Year Science Education Student Teachers’ Beliefs about Student- and Teacher-Centeredness: Parallels and Differences between Chemistry and Other Science Teaching Domains

Autor:

Silvija Markic

Ingo Eilks

Página:

335

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

3

Periodo:

Marzo 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-03.txt

  • Documento número 247817
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Chemical Information Instruction in Academe: Who Is Leading the Charge?

Autor:

Jeremy R. Garritano

F. Bartow Culp

Andrea Twiss-Brooks

Página:

340

Publicación:

Journal of Chemical Education

Volúmen:

87

Número:

3

Periodo:

Marzo 2010

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2010-03.txt

  • Documento número 247818
  • Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:52:52 p. m.
  • Enlace directo