- importsource = "00219584-2014-05.txt"
- Artículo:
Correction to Pyrolysis of Oxalates, a Convenient Method To Synthesize Powdered Cobalt and Nickel with Catalytic Activity: A Laboratory for General or Inorganic Chemistry Laboratory
- Autor:
Denis M. Zhilin
Ralf M. Peetz
- Página:
769
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 249559
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:00 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Chemistry Education and Green Chemistry on the Third Coast
- Autor:
Thomas C. Pentecost
Sherril Soman
- Página:
615
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142143
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
"Constructivist Frameworks in Chemistry Education and the Problem of the “Thumb in the Eye”
- Autor:
Donald J. Wink
- Página:
617
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142144
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Specific Mathematical Form for Wien’s Displacement Law as vmax/T = constant
- Autor:
Brian Wesley Williams
- Página:
623
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142145
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of Organic Chemistry Principles in Context: A Story-Telling Historical Approach
- Autor:
Stephen R. Pruett
- Página:
624
- Publicación:
Journal of Chemical Education
- Volúmen:
91
- Número:
5
- Periodo:
Mayo 2014
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2014-05.txt
- Documento número 1142146
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:38 a. m.
- Enlace directo