1. importsource = "00219584-2016-03.txt"
Se encontraron 54 resultados.
Artículo:

Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: The Multiyear Development and Evolution of a Virtual Instructional Tutorial

Autor:

Danielle L. Jacobs

Heather A. Dalal

Patricia H. Dawson

Página:

452

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142935
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Interdisciplinary Explorations: Promoting Critical Thinking via Problem-Based Learning in an Advanced Biochemistry Class

Autor:

Chapel D. Cowden and

Manuel F. Santiago

Página:

464

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142936
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Integration of EndNote Online in Information Literacy Instruction Designed for Small and Large Chemistry Courses

Autor:

Svetla Baykoucheva,

Joseph D. Houck

Natalia White

Página:

470

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142937
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The Effect of Peer Review on Information Literacy Outcomes in a Chemical Literature Course

Autor:

David A. Zwicky

Michael D. Hands

Página:

477

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142938
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Replacing the Traditional Graduate Chemistry Literature Seminar with a Chemical Research Literacy Course

Autor:

Vincent F. Scalfani

Patrick A. Frantom

Stephen A. Woski

Página:

482

Publicación:

Journal of chemical education

Volúmen:

93

Número:

3

Periodo:

marzo 2016

ISSN:

00219584

SrcID:

00219584-2016-03.txt

  • Documento número 1142939
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
  • Enlace directo