- importsource = "00219584-2016-03.txt"
- Artículo:
Integrating Chemical Information Instruction into the Chemistry Curriculum on Borrowed Time: The Multiyear Development and Evolution of a Virtual Instructional Tutorial
- Autor:
Danielle L. Jacobs
Heather A. Dalal
Patricia H. Dawson
- Página:
452
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142935
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Interdisciplinary Explorations: Promoting Critical Thinking via Problem-Based Learning in an Advanced Biochemistry Class
- Autor:
Chapel D. Cowden and
Manuel F. Santiago
- Página:
464
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142936
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Integration of EndNote Online in Information Literacy Instruction Designed for Small and Large Chemistry Courses
- Autor:
Svetla Baykoucheva,
Joseph D. Houck
Natalia White
- Página:
470
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142937
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The Effect of Peer Review on Information Literacy Outcomes in a Chemical Literature Course
- Autor:
David A. Zwicky
Michael D. Hands
- Página:
477
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142938
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Replacing the Traditional Graduate Chemistry Literature Seminar with a Chemical Research Literacy Course
- Autor:
Vincent F. Scalfani
Patrick A. Frantom
Stephen A. Woski
- Página:
482
- Publicación:
Journal of chemical education
- Volúmen:
93
- Número:
3
- Periodo:
marzo 2016
- ISSN:
00219584
- SrcID:
00219584-2016-03.txt
- Documento número 1142939
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:25:45 a. m.
- Enlace directo