- importsource = "03601315-2010-02.txt"
- Artículo:
Patterns of use of an agent-based model and a system dynamics model: The application of patterns of use and the impacts on learning outcomes
- Autor:
Thompson, Kate
Reimann, Peter
- Página:
392
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621093
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Heuristic Algorithm for planning personalized learning paths for context-aware ubiquitous learning
- Autor:
Hwang, Gwo-Jen
Kuo, Fan-Ray
Yin, Peng-Yeng
Chuang, Kuo-Hsien
- Página:
404
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621094
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Assisting students with argumentation plans when solving problems in CSCL
- Autor:
Monteserin, Ariel
Schiaffino, Silvia
Amandi, Analía
- Página:
416
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621095
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Group differences in computer supported collaborative learning: Evidence from patterns of Taiwanese students’ online communication
- Autor:
Chiu, Chiung-Hui
Hsiao, Hsieh-Fen
- Página:
427
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621096
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effects of a computer-assisted concept mapping learning strategy on EFL college students’ English reading comprehension
- Autor:
Liu, Pei-Lin
Chen, Chiu-Jung
Chang, Yu-Ju
- Página:
436
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
54
- Número:
2
- Periodo:
febrero 2010
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2010-02.txt
- Documento número 621097
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
- Enlace directo