1. importsource = "03601315-2010-02.txt"
Se encontraron 81 resultados.
Artículo:

Patterns of use of an agent-based model and a system dynamics model: The application of patterns of use and the impacts on learning outcomes

Autor:

Thompson, Kate

Reimann, Peter

Página:

392

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621093
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A Heuristic Algorithm for planning personalized learning paths for context-aware ubiquitous learning

Autor:

Hwang, Gwo-Jen

Kuo, Fan-Ray

Yin, Peng-Yeng

Chuang, Kuo-Hsien

Página:

404

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621094
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Assisting students with argumentation plans when solving problems in CSCL

Autor:

Monteserin, Ariel

Schiaffino, Silvia

Amandi, Analía

Página:

416

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621095
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Group differences in computer supported collaborative learning: Evidence from patterns of Taiwanese students’ online communication

Autor:

Chiu, Chiung-Hui

Hsiao, Hsieh-Fen

Página:

427

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621096
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Effects of a computer-assisted concept mapping learning strategy on EFL college students’ English reading comprehension

Autor:

Liu, Pei-Lin

Chen, Chiu-Jung

Chang, Yu-Ju

Página:

436

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

54

Número:

2

Periodo:

febrero 2010

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2010-02.txt

  • Documento número 621097
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:23:37 a. m.
  • Enlace directo