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Artículo:

To Succeed in the Long Term, Focuson the MiddleTerm

Autor:

GeoffreyA. Moore

Resumen:

Why do so many companies fail to thrive past their first generation of offerings? It's not because their R&D groups aren't hatching new ¡deas. It's because mature organizations have a disconcerting tendency to eat their young.

Página:

84

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802215
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
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Artículo:

Building a Leadership Brand

Autor:

Dave Ulrich

Norm Smallwood

Resumen:

A reputation for producing good leaders time and again ¡s part of a strong company brand. To build that kind of enduring capability, firms must do more than focus on the traits of individual leaders. They need to follow five key strategies.

Página:

92

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802216
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
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Artículo:

If Brands Are Built over Years, Why Are They Managed over Quarters?

Autor:

Leonard M. Lodish

Cari F. Mela

Resumen:

Your product may fly off the shelves during a price promotion, but those discounts could ultimately damage your brand. Don't be blinded by short-term sales data. Instead, watch a dashboard of long-term measures to protect your brand and your profit margins.

Página:

104

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

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00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802217
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Artículo:

The Making otan Expert

Autor:

K. Anders Ericsson

Michael J. Prietula

EdwardT. Cokely

Resumen:

To become an expert, you must discard the myth that genius is born, not made. Scientific research overwhelnningly shows that élite performance comes primarily from years of practice, dedicated coaching, and relentless effortto understand and correct mistakes.

Página:

114

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802218
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 10:45:05 a. m.
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Artículo:

Six Rules for Effective Forecasting

Autor:

Paul Saffo

Resumen:

The wise consumer of a forecast is not a trusting bystander but a participant and, above all, a critic. Here are six common-sense rules for distinguishing good forecasts from bad - and for developing your own.

Página:

122

Publicación:

Harvard Business Review

Volúmen:

85

Número:

7-8

Periodo:

Julio - Agosto 2007

ISSN:

001780121

SrcID:

00178012-2007-07.txt

  • Documento número 802219
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