- pub = ("Journal Of Educational Multimedia And Hypermedia")
- Artículo:
A preliminary investigation of advance organizers for a Complex educational Website
- Autor:
Brendan Calandra
Ann E. Barron
- Página:
5
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-01.txt
- Documento número 251852
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Computer Hypertextual “Uncovering” in Art Education
- Autor:
Pamela G. Taylor
B. Stephen Carpenter, II
- Página:
25
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-01.txt
- Documento número 251853
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of a Socratic animated agent on student performance in a computer-simulated disassembly process
- Autor:
Roberto Perez
Howard Solomon
- Página:
47
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-01.txt
- Documento número 251854
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Eighth-Grade Students Defining Complex Problems: The effectiveness of scaffolding in a multimedia program
- Autor:
Janet Zydney
- Página:
61
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-01.txt
- Documento número 251855
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Mobile Technology in Educational Services
- Autor:
Jueming Chen and Kinshuk
- Página:
91
- Publicación:
Journal of Educational Multimedia and Hypermedia
- Volúmen:
14
- Número:
1
- Periodo:
Enero-Marzo 2005
- ISSN:
10558896
- SrcID:
10558896-2005-01.txt
- Documento número 251856
- Actualizado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Creado el martes, 23 de mayo de 2017 03:53:13 p. m.
- Enlace directo