- isn = "03601315"
- Artículo:
Motivating the learning of science topics in secondary school: A constructivist edutainment setting for studying Chaos
- Autor:
Francesca Bertacchini
Eleonora Bilotta
Pietro Pantano
- Página:
1377
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984320
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Erratum to “Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders” [Comput. Educ. 58 (2012) 53–62]
- Autor:
Joseph Mintz
Corinne Branch
Caty March
- Página:
1387
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
4
- Periodo:
diciembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-04.txt
- Documento número 984321
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Learning futures: education, technology and sustainability – The CAL 2011 conference
- Autor:
Cathy Lewin
Keri Facer
Chin-Chung Tsai
- Página:
1
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-05.txt
- Documento número 984322
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Constant companions: Instant messaging conversations as sustainable supportive study structures amongst undergraduate peers
- Autor:
Sue Timmis
- Resumen:
Instant messaging regularly took place, sometimes lasting several hours, or throughout the night. These instant messaging conversations provided both emotional and practical support for peers. Shared culture and histories helped create shared understanding. Students mutually ‘marked’ their progress whilst working on their assignments for the modules. Motivation increased, through offering and receiving empathy and reassurance.
- Página:
3
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-05.txt
- Documento número 984323
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Facework on Facebook as a new literacy practice
- Autor:
Julia Davies
- Resumen:
I interview groups of teenagers in Friendship groups. I look at their Facebook sites. Teenagers use Facebook to socialize in traditional ways. New ways of socializing are emerging. New Social Literacy Practices are emerging.
- Página:
19
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-05.txt
- Documento número 984324
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo