1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Motivating the learning of science topics in secondary school: A constructivist edutainment setting for studying Chaos

Autor:

Francesca Bertacchini

Eleonora Bilotta

Pietro Pantano

Página:

1377

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984320
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Erratum to “Key factors mediating the use of a mobile technology tool designed to develop social and life skills in children with Autistic Spectrum Disorders” [Comput. Educ. 58 (2012) 53–62]

Autor:

Joseph Mintz

Corinne Branch

Caty March

Página:

1387

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

4

Periodo:

diciembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-04.txt

  • Documento número 984321
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Learning futures: education, technology and sustainability – The CAL 2011 conference

Autor:

Cathy Lewin

Keri Facer

Chin-Chung Tsai

Página:

1

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

1

Periodo:

agosto 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-05.txt

  • Documento número 984322
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Constant companions: Instant messaging conversations as sustainable supportive study structures amongst undergraduate peers

Autor:

Sue Timmis

Resumen:

Instant messaging regularly took place, sometimes lasting several hours, or throughout the night. These instant messaging conversations provided both emotional and practical support for peers. Shared culture and histories helped create shared understanding. Students mutually ‘marked’ their progress whilst working on their assignments for the modules. Motivation increased, through offering and receiving empathy and reassurance.

Página:

3

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

1

Periodo:

agosto 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-05.txt

  • Documento número 984323
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Facework on Facebook as a new literacy practice

Autor:

Julia Davies

Resumen:

I interview groups of teenagers in Friendship groups. I look at their Facebook sites. Teenagers use Facebook to socialize in traditional ways. New ways of socializing are emerging. New Social Literacy Practices are emerging.

Página:

19

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

1

Periodo:

agosto 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-05.txt

  • Documento número 984324
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo