1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

Researching haptics in higher education: The complexity of developing haptics virtual learning systems and evaluating its impact on students’ learning

Autor:

Jonathan P. San Diego

Margaret J. Cox

Barry F.A. Quinn

Resumen:

Development of haptics enhanced learning requires an interdisciplinary team. TEL integration is complex and requires a comprehensive evaluation approach. Presents a triangulation of technological, curriculum and educational evidence. The theories used enabled the identification of salient factors impacting TEL. The evidence was made more reliable and valid by repeating the study over two years.

Página:

156

Publicación:

Computers & Education

Volúmen:

59

Número:

1

Periodo:

agosto 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-05.txt

  • Documento número 984335
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Relations between faculty use of online academic resources and student class attendance

Autor:

C. Ryan Kinlaw, Linda L. Dunlap, Jeffrey A. D’Angelo

Página:

167

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984336
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Exploration of problematic Internet use and social interaction anxiety among Turkish pre-service teachers

Autor:

Cem Çuhadar

Página:

173

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984337
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

How to improve the peer review method: Free-selection vs assigned-pair protocol evaluated in a computer networking course

Autor:

Pantelis M. Papadopoulos, Thomas D. Lagkas, Stavros N. Demetriadis

Página:

182

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984338
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The impact of Nintendo Wii to physical education students' balance compared to the traditional approaches

Autor:

Nikolaos Vernadakis, Asimenia Gioftsidou, Panagiotis Antoniou, Dionysis Ioannidis, Maria Giannousi

Página:

196

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984339
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo