- isn = "03601315"
- Artículo:
Researching haptics in higher education: The complexity of developing haptics virtual learning systems and evaluating its impact on students’ learning
- Autor:
Jonathan P. San Diego
Margaret J. Cox
Barry F.A. Quinn
- Resumen:
Development of haptics enhanced learning requires an interdisciplinary team. TEL integration is complex and requires a comprehensive evaluation approach. Presents a triangulation of technological, curriculum and educational evidence. The theories used enabled the identification of salient factors impacting TEL. The evidence was made more reliable and valid by repeating the study over two years.
- Página:
156
- Publicación:
Computers & Education
- Volúmen:
59
- Número:
1
- Periodo:
agosto 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-05.txt
- Documento número 984335
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Relations between faculty use of online academic resources and student class attendance
- Autor:
C. Ryan Kinlaw, Linda L. Dunlap, Jeffrey A. D’Angelo
- Página:
167
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984336
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploration of problematic Internet use and social interaction anxiety among Turkish pre-service teachers
- Autor:
Cem Çuhadar
- Página:
173
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984337
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
How to improve the peer review method: Free-selection vs assigned-pair protocol evaluated in a computer networking course
- Autor:
Pantelis M. Papadopoulos, Thomas D. Lagkas, Stavros N. Demetriadis
- Página:
182
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984338
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The impact of Nintendo Wii to physical education students' balance compared to the traditional approaches
- Autor:
Nikolaos Vernadakis, Asimenia Gioftsidou, Panagiotis Antoniou, Dionysis Ioannidis, Maria Giannousi
- Página:
196
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984339
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo