1. isn = "03601315"
Se encontraron 4006 resultados.
Artículo:

The atomic intrinsic integration approach: A structured methodology for the design of games for the conceptual understanding of physics

Autor:

Alejandro Echeverría, Enrique Barrios, Miguel Nussbaum, Matías Améstica, Sandra Leclerc

Página:

806

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984390
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Review of trends from mobile learning studies: A meta-analysis

Autor:

Wen-Hsiung Wu, Yen-Chun Jim Wu, Chun-Yu Chen, Hao-Yun Kao, Che-Hung Lin, Sih-Han Huang

Página:

817

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984391
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

Educational interface agents as social models to influence learner achievement, attitude and retention of learning

Autor:

Ramazan Y?lmaz, Ebru K?l?ç-Çakmak

Página:

828

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984392
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

The role of prescriptive models in learning

Autor:

J.A.C. Sandberg, B.J. Wielinga, L.H. Christoph

Página:

839

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

2

Periodo:

Septiembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-09.txt

  • Documento número 984393
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo
Artículo:

A video recording and viewing protocol for student group presentations: Assisting self-assessment through a Wiki environment

Autor:

Shane Barry

Página:

855

Publicación:

Computers and Education

Volúmen:

59

Número:

3

Periodo:

Noviembre 2012

ISSN:

03601315

SrcID:

03601315-2012-11.txt

  • Documento número 984394
  • Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
  • Enlace directo