- isn = "03601315"
- Artículo:
The atomic intrinsic integration approach: A structured methodology for the design of games for the conceptual understanding of physics
- Autor:
Alejandro Echeverría, Enrique Barrios, Miguel Nussbaum, Matías Améstica, Sandra Leclerc
- Página:
806
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984390
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Review of trends from mobile learning studies: A meta-analysis
- Autor:
Wen-Hsiung Wu, Yen-Chun Jim Wu, Chun-Yu Chen, Hao-Yun Kao, Che-Hung Lin, Sih-Han Huang
- Página:
817
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984391
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Educational interface agents as social models to influence learner achievement, attitude and retention of learning
- Autor:
Ramazan Y?lmaz, Ebru K?l?ç-Çakmak
- Página:
828
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984392
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The role of prescriptive models in learning
- Autor:
J.A.C. Sandberg, B.J. Wielinga, L.H. Christoph
- Página:
839
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
2
- Periodo:
Septiembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-09.txt
- Documento número 984393
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A video recording and viewing protocol for student group presentations: Assisting self-assessment through a Wiki environment
- Autor:
Shane Barry
- Página:
855
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984394
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo