- isn = "03601315"
- Artículo:
Internet in teachers' professional practice outside the classroom: Examining supportive and management uses in primary and secondary schools
- Autor:
Julio Meneses, Sergi Fàbregues, David Rodríguez-Gómez, Georgeta Ion
- Página:
915
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984400
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
The implementation of e-tutoring in secondary schools: A diffusion study
- Autor:
Julie A. Corrigan
- Página:
925
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984401
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Exploring pre-service teachers' beliefs about using Web 2.0 technologies in K-12 classroom
- Autor:
Ayesha Sadaf, Timothy J. Newby, Peggy A. Ertmer
- Página:
937
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984402
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
Effect of answer format and review method on college students' learning
- Autor:
Marcie N. Desrochers, Jane M. Shelnutt
- Página:
946
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984403
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo
- Artículo:
A Linked Data approach for the discovery of educational ICT tools in the Web of Data
- Autor:
Adolfo Ruiz-Calleja, Guillermo Vega-Gorgojo, Juan I. Asensio-Pérez, Miguel L. Bote-Lorenzo, Eduardo Gómez-Sánchez, Carlos Alario-Hoyos
- Página:
952
- Publicación:
Computers and Education
- Volúmen:
59
- Número:
3
- Periodo:
Noviembre 2012
- ISSN:
03601315
- SrcID:
03601315-2012-11.txt
- Documento número 984404
- Actualizado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Creado el martes, 10 de julio de 2018 11:05:47 a. m.
- Enlace directo